Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Producten
Producten
Producten
Producten
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Over ons
Referenties
Referenties
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Kennisbank
Kennisbank
Kennisbank
Wet- & Regelgeving
Kennisbank
Kennisbank
Veiligheid
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Korte toegangstijden, directe toegang tot alle artikelen, hoge doorvoerprestaties en optimaal gebruik van de ruimte: onze automatische miniload magazijnen vormen een ideale opslagoplossing voor grote hoeveelheden kleine onderdelen en een maximale omloopsnelheid.
Jungheinrich heeft de magazijnkranen voor miniload magazijnen zelf ontwikkeld met behulp van innovatieve technologieën om topprestaties te leveren op het gebied van doorvoercapaciteit, ruimtegebruik en energie-efficiëntie. Zo brengen we efficiëntie in beweging in uw magazijn voor kleine onderdelen.
De magazijnkraan levert niet alleen de hoogste rijsnelheid en acceleratie, maar biedt ook de hoogste energie-efficiëntie bij een optimaal gebruik van het magazijnvolume. De beste automatiseringsoplossing in zijn klasse voor ruimtebesparende opslag van kleine onderdelen in bakken, dozen of magazijnbakken.
De STC 2B1A is wereldwijd de krachtigste AMM-magazijnkraan in zijn klasse. Met een rijsnelheid van meer dan 6 m/s bij een maximale acceleratie van meer dan 5,3 m/s² kan de doorvoer van goederen, d.w.z. het aantal in- en uitslagcycli per uur, aanzienlijk worden verhoogd. Zo staat de STC 2B1A bovenaan de lijst van hoogwaardige apparatuur.
Het gebruik van in de kraan geïntegreerde energieopslagsystemen (SuperCaps) maakt het mogelijk om de tijdens het remmen gegenereerde energie op te slaan en weer te gebruiken. Zo kan de magazijnkraan de enorme verbruikspieken elimineren die tijdens het versnellen en afremmen ontstaan. Dit betekent aanzienlijke kostenbesparingen op het gebied van energievoorziening en energieverbruik.
Door het constructieve ontwerp van de looprail is de vloertraverse als een slede ingebed in de looprail. Daardoor wordt een duidelijke vermindering van de bovenste en onderste aanrijafstand gerealiseerd. Het loopvlak van de loopwielen zit slechts ongeveer 55 mm boven de grond in plaats van de gebruikelijke 150 tot 250 mm.
Een andere nieuwigheid is de ruimtebesparende Omega-aandrijving die in de mastbasis is geïntegreerd. Door de smalle en lichte constructie vindt de aandrijving met twee strengen plaats tussen de schakelkast en de mast. Daardoor wordt ook de voorste en achterste aanrijafstand aanzienlijk verkleind.
De STC 2B1A heeft daarmee de kleinste aanrijafstanden in zijn klasse. Het resultaat: een maximalisatie van het opslagvolume.
Het innovatieve ontwerp en de superlichte constructie van de mast zijn gerealiseerd met behulp van zeer lichte aluminium extrusieprofielen met vakwerkliggers van gietaluminium. Dit maakt een laag totaalgewicht van de magazijnkraan en een flexibele schaalbaarheid van de mast mogelijk. Binnen het gamma van magazijnkranen kan een masthoogte van maximaal 25 m worden bereikt.
Nieuwsbrief
Nu aanmelden