Wilt u meer transparantie en veiligheid in uw magazijn? Met onze digitale fleet management oplossingen houdt u altijd zicht op de kosten, inzet en benutting van trucks uit uw vloot. Door middel van gedetailleerde kosten- en productiviteitsanalyses, digitale toegangsregeling en de registratie van schokken kunt u de inzet van de vloot verbeteren, uw bedrijfskosten verlagen en de interne veiligheid verhogen.
Gebruik onze web-based fleet management software om de machines en trucks in uw magazijn transparant te beheren. Ons vlootbeheer portfolio wordt voortdurend uitgebreid met nieuwe functies voor een slimmer beheer van uw vloot. Beslis op basis van uw behoeften welke modules u wilt inzetten binnen het fleet management systeem.
Eenvoudige integratie van de vlootgegevens in het bestaande IT-landschap
De moderne interface tussen het Jungheinrich fleet management platform en het IT-systeem maakt een effectieve uitwisseling van gegevens en controle-informatie mogelijk. De toepassing varieert van het leveren van gegevens voor de eigen business intelligence systemen van de klant tot integratie in toegangsregelingssystemen en het maken van uitgebreide (data)dashboards.
Gecertificeerde informatiebeveiliging ISO/IEC 27001: bij de ontwikkeling en ingebruikname van onze digitale oplossingen passen wij de hoogste beveiligingsnormen toe om uw informatie te beschermen.
Trusted Information Security Assessment Exchange TISAX®: internationale en industriebreed erkende standaard voor informatiebeveiliging in de auto-industrie. TISAX® is een geregistreerd handelsmerk van de ENX Association. Het resultaat is uitsluitend beschikbaar op het ENX portaal (TISAX® en TISAX® resultaten zijn niet bedoeld voor het grote publiek): https://portal.enx.com/en-US/TISAX/tisaxassessmentresults/
Locatiespecifieke resultaten: TISAX® Label