Huur of koop? Stapelen of heffen? Voor binnen- of buitengebruik? Met onze heftruck keuzehulp ontdekt u snel en makkelijk de juiste heftruck voor uw magazijn.
Bent u op zoek naar de juiste magazijnstellingen? Met onze Magazijnstellingen Keuzehulp ontdekt u snel en gemakkelijk de juiste stellingen voor uw magazijn.
Huur of koop? Stapelen of heffen? Voor binnen- of buitengebruik? Met onze heftruck keuzehulp ontdekt u snel en makkelijk de juiste heftruck voor uw magazijn.
Met behulp van de assistentiesystemen van Jungheinrich verhoogt u de veiligheid in uw magazijn en verloopt de in- en uitslag van goederen een stuk efficiënter.
Bent u op zoek naar complete oplossingen voor uw magazijn, inclusief automatisering, stellingen en magazijntrucks? Wij bieden het volledige pakket uit één hand.
Deze whitepaper gaat over digitalisering en netwerken van data, trucks en logistieke processen. Lees de whitepaper en verhoog de efficiëntie van uw magazijn.
Meer dan 4.700 werknemers wereldwijd: dit is de gebalde servicekennis van Jungheinrich voor soepele, veilige en betrouwbare transport- en magazijnprocessen.
Jungheinrich is een BMWT gecertificeerd keurbedrijf. Dat betekent dat wij heftrucks & stellingen periodiek keuren volgens de gestelde richtlijnen van BMWT.
Alleen het originele reserveonderdeel garandeert de garantieclaim van uw vloot. Wij bezorgen u het originele reserveonderdeel per expreslevering ‘s nachts.
Jungheinrich Service omvat alle heftruck service maar ook service aan accu's, laders en magazijnstellingen (zoals reparaties, vervanging, veiligheidschecks
Service en support voor geautomatiseerde logistieke systemen en magazijninrichtingen
Tijdens uw bedrijfsactiviteiten staan wij voor u klaar met schaalbare service- en supportoplossingen. In Nederland zijn er meer dan 200 ervaren Jungheinrich servicemonteurs en After Sales medewerkers om uw vragen te beantwoorden en problemen op te lossen.
Onze monteurs zijn speciaal opgeleid voor het onderhoud aan geautomatiseerde logistieke systemen en magazijninrichtingen. Zij zorgen zo voor een maximale beschikbaarheid van het systeem – dag in dag uit, de klok rond.
Service- en supportoplossingen op maat
Om ervoor te zorgen dat uw geautomatiseerde logistieke systemen en magazijninrichtingen altijd up-to-date zijn met de nieuwste technologie en probleemloos werken, stellen we een op maat gemaakte serviceoplossing samen die aan uw behoeften voldoet. Onze diensten omvatten:
Inspectie
Onderhoud
Veiligheidscheck
Reparatie
Onderdelenservice
Software support
Jungheinrich inspectie
Onze controle, uw prestaties.
Minimaliseer het risico op stilstand door uw geautomatiseerde logistieke systemen en magazijninrichtingen regelmatig te laten inspecteren. Ervaren Jungheinrich servicemonteurs onderzoeken op frequente basis de functionaliteit van de onderdelen en componenten van uw systeem. We besteden hierbij bijzondere aandacht aan veiligheidscomponenten zoals branddeuren. Onze inspectie omvat:
Gebruik van professioneel diagnosegereedschap
Onmiddellijke reparatie van kleine defecten
Indien nodig, het opstellen van een reparatielijst voor preventieve reparaties
Jungheinrich onderhoud
Volledige toewijding aan uw geautomatiseerde logistieke systemen en magazijninrichtingen.
Door regelmatig onderhoud verhogen we de levensduur, beschikbaarheid en veiligheid van uw logistieke systemen. Versleten of defecte apparatuur en componenten worden in een vroeg stadium opgespoord en vervangen. Zo voorkomt u onnodige stilstand en behoudt u de prestaties van uw systeem. Onze Jungheinrich servicemonteurs stellen samen met u de onderhoudsplanning op, om de impact op uw lopende activiteiten te minimaliseren.
Jungheinrich veiligheidscheck
Neem het zekere voor het onzekere met controles.
Wij zorgen ervoor dat uw geautomatiseerde logistieke systemen en magazijninrichtingen altijd perfect en veilig werken. De servicemonteurs van Jungheinrich voeren regelmatig de nodige veiligheidscontroles uit, zodat u aan alle wettelijke eisen kunt blijven voldoen. Uw voordelen:
Verminderd risico op stilstand door preventieve maatregelen
Conform de huidige regelgeving voor systeemveiligheid
Documentatie en gedetailleerde beoordeling van de inspectieresultaten
Jungheinrich reparatie
Ons recept voor een soepele werking.
Als het systeem niet naar behoren functioneert, telt elke minuut om uw productiviteit te blijven garanderen. Dankzij ons uitgebreide directe verkoopnetwerk, zijn onze mobiele en professioneel opgeleide servicemonteurs nooit ver weg. Op verzoek, of afhankelijk van de grootte van de geautomatiseerde logistieke systemen en de eisen die aan de magazijninrichtingen worden gesteld, kunnen wij onze monteurs ook direct bij u op locatie stationeren. Met behulp van de bij u opgeslagen reserveonderdelen kunnen alle reparatiewerkzaamheden snel worden uitgevoerd. Onze diensten omvatten:
Nauwkeurige lokalisatie van de bron van de storing
Gebruik van de nieuwste diagnose-instrumenten
Eenvoudige vervanging van defecte onderdelen
Snel herstel van de volledige functionaliteit van uw systeem
Jungheinrich onderdelenservice
Geschikte reserveonderdelen altijd op locatie.
Om lange perioden van stilstand te voorkomen, zorgen wij ervoor dat de juiste reserveonderdelen en verbruiksartikelen voor uw geautomatiseerde systemen en magazijninrichting direct ter plaatse beschikbaar zijn. Onze servicemonteurs zorgen er door regelmatig onderhoud voor dat alle onderdelen naar behoren functioneren. Ook de reparatie en revisie van hoogwaardige reserveonderdelen behoren tot ons serviceaanbod. Gangbare onderdelen die niet direct op uw locatie beschikbaar zijn, kunnen binnen 24 uur vanuit ons onderdelenmagazijn overal in Europa worden geleverd. U profiteert van:
Snelle beschikbaarheid van functionele reserveonderdelen
Voorraadbeheer op basis van behoefte
Efficiëntere kosten en opslag
Jungheinrich software support
De kennis en expertise die u nodig hebt.
Onze supportmedewerkers zijn uw aanspreekpunt voor softwareproblemen en algemene vragen over uw geautomatiseerde logistieke systemen of magazijninrichtingen. In de regel reageren wij binnen enkele minuten tot maximaal een uur op belangrijke supportvragen. Dit minimaliseert voor u het risico op uitval en garandeert de maximale inzetbaarheid van uw systeem, 365 dagen per jaar. We bieden ondersteuning op de volgende gebieden:
WMS- en WCS besturingstechnologie
Bij Software Support zorgen we niet alleen voor uw WMS-, maar ook voor de WCS besturingstechnologie van uw geautomatiseerde magazijn en uw geautomatiseerde trucks. Een speciaal voor uw systeem opgeleide supportspecialist staat op de afgesproken tijden voor u klaar. Deze specialist is bereikbaar via e-mail en telefoon en kan ook op afstand diagnoses uitvoeren via een remote verbinding. Om ervoor te zorgen dat uw software altijd up-to-date is, ontvangt u regelmatig release-updates voor het WMS en WCS.
(AGV’s) zijn gebaseerd op onze beproefde industriële trucks, die we modulair automatiseren volgens uw wensen. In geval van een storing hebben onze software specialisten op afstand toegang tot uw AGV’s en de bijbehorende besturingssystemen om stilstand tot een minimum te beperken.
Jungheinrich service- en supportpakketten
Professionele ondersteuning wanneer u die nodig hebt.
Onze servicemonteurs staan u te allen tijde bij met service en support – telefonisch of op locatie. Het eerste aanspreekpunt is altijd onze telefonische support. Dankzij hun jarenlange ervaring kunnen zij de meeste softwaregerelateerde problemen snel en eenvoudig oplossen via toegang op afstand. In het geval van een hardwarestoring wordt er contact opgenomen met een servicemonteur om u zo snel mogelijk te kunnen helpen. Met op maat gemaakte service- en supportpakketten garanderen wij een maximale beschikbaarheid van uw geautomatiseerde logistieke systemen en magazijninrichtingen. Uw voordelen:
Verschillende serviceniveaus, afgestemd op uw behoeften
24/7 beschikbaar voor volledige controle en betrouwbaarheid
Service uitgevoerd door hooggekwalificeerd personeel
Onze hardware servicepakketten:
Full Service
Wanneer u voor Full Service kiest, wordt u volledig ontzorgd. Het pakket omvat de vereiste onderhoudsbeurten die worden uitgevoerd volgens contractueel overeengekomen service-intervallen, inclusief de benodigde reserveonderdelen. Onze Full Service biedt hiermee een maximale kostentransparantie. Op verzoek kan ook permanente technische support worden geboden. Hierbij profiteert u van bijzonder snelle respons- en oplostijden door monteurs die speciaal zijn opgeleid voor uw systeem.
Preventief onderhoud
Wanneer u kiest voor preventief onderhoud, wordt de service die u aanvraagt uitgevoerd op contractueel vastgelegde service-intervallen tegen vooraf vastgestelde prijzen. Overige kosten zoals bijvoorbeeld extra service inzet, smeermiddelen en onderdelen worden separaat berekend.
Flex Services
Met Flex Services ontvangt u op aanvraag de service die u nodig hebt, zonder dat u dit contractueel op basis van intervallen heeft hoeven vastleggen.
Onze software supportpakketten:
Premium software support
Het premium software supportpakket kan worden afgestemd op uw bedrijfstijden en biedt maximale kostenzekerheid. Eventuele problemen worden op afstand opgelost door onze projectgetrainde support experts en krijgen de hoogste prioriteit. In geval van een systeemstoring garanderen wij u een reactietijd van maximaal één uur na het openen van een ticket. Onze premium support omvat verder ook het opstellen van rapporten, regelmatige release-updates voor uw WMS of WCS en een Active System Guard voor WMS-monitoring.
Basic software support
Onze basic support kan ook worden afgestemd op uw bedrijfstijden. Met dit type contract worden uw vragen beantwoord door supportexperts die speciaal voor uw project zijn opgeleid. Optioneel kunnen rapportage, release-updates voor uw WMS of WCS en een Active System Guard voor WMS-monitoring worden toegevoegd. Vergeleken met het premium software supportpakket wordt basic software support niet gefactureerd tegen een vast tarief, maar per support aanvraag, wat betekent dat er geen sprake is van volledige kostenzekerheid.
We adviseren u graag over de beste oplossing voor uw behoeften.
Meer dan 4.700 werknemers wereldwijd: dit is de gebalde servicekennis van Jungheinrich voor soepele, veilige en betrouwbare transport- en magazijnprocessen.
Alleen het originele reserveonderdeel garandeert de garantieclaim van uw vloot. Wij bezorgen u het originele reserveonderdeel per expreslevering ‘s nachts.