Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Producten
Producten
Producten
Producten
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Over ons
Referenties
Referenties
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Kennisbank
Kennisbank
Kennisbank
Wet- & Regelgeving
Kennisbank
Kennisbank
Veiligheid
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Klik op onderstaande link om uw e-mail adres aan ons door te geven.
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over digitale facturatie:
Waar vind ik mijn klantnummer?
U vindt uw klantnummer rechtsboven op onze facturen en de meeste orderbevestigingen. Uw klantnummer is een 8-cijferig getal, beginnend met de cijfers 591 ..... of 592 .....
Ik wil mijn facturen niet digitaal ontvangen. Hoe kan ik dit doorgeven?
Indien u nog geen gebruik maakt van digitale facturen, hoeft u niets te doen. Wanneer u zich niet voor digitale facturen aanmeldt, blijft u automatisch uw facturen per post ontvangen.
In welk bestandsformaten kan ik digitale facturen van Jungheinrich ontvangen?
Onze digitale facturen worden uitsluitend verzonden als gangbaar pdf-bestand. Wanneer u nog niet over de juiste software beschikt om pdf-bestanden te openen, kunt u deze hier gratis downloaden: http://get.adobe.com/nl/reader
Hoe lang duurt de verwerking van mijn aanmelding voor digitale facturen?
Het kan enkele weken duren voordat uw aanmelding voor digitale facturen in al onze systemen is verwerkt. Binnen maximaal 6 weken zou uw aanmelding moeten zijn verwerkt.
Indien u het gevoel heeft dat mogelijk iets niet is goed gegaan met uw aanmelding, neemt u dan contact op met onze afdeling Debiteuren. Telefoon 0172 44 67 89 of per e-mail: afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl
Krijg ik korting als ik gebruik maak van digitale facturen van Jungheinrich?
U ontvangt geen extra korting wanneer u kiest voor digitale facturen. Wanneer u zich aanmeldt voor digitaal factureren, spaart u het milieu. Bovendien bent u geen tijd meer kwijt aan het tijdrovende openen van de post en de interne verspreiding door uw bedrijf.
Ook het foutgevoelige overtypen van gegevens van onze factuur behoort tot het verleden. U kunt met enkele muisklikken eenvoudig bedragen en posten ‘kopiëren en plakken’ in uw boekhoudprogramma.
Wordt het e-mail adres voor digitale facturen ook gebruikt voor andere post van Jungheinrich, zoals nieuwsbrieven?
Het adres dat u opgeeft voor digitale facturen, wordt uitsluitend gebruikt voor de verzending van facturen. Niet voor bijvoorbeeld reclamematerialen. Uw adres wordt vertrouwelijk behandeld. Indien u zich tevens wilt aanmelden voor de Jungheinrich nieuwsbrief op hetzelfde adres, kunt u dit doen door uw adres apart aan te melden via www.jungheinrich.nl/nieuwsbrief
Ik heb een vraag over digitale facturatie. Aan wie kan ik die stellen?
Vragen kunt u mailen naar afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl of stellen aan uw vaste contactpersoon.
Hoe kan ik het e-mail adres wijzigen waarop ik digitale facturen van Jungheinrich ontvang?
Voor wijzigingen in uw factuuradres kunt u contact opnemen met onze afdeling Debiteuren. Vermeld daarbij uw klantnummer, het oude en het gewenste e-mail adres. Telefoon 0172 44 67 89 of per e-mail: afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl
Mijn digitale factuur is niet correct. Waar kan ik deze reclameren?
Voor vragen over uw factuur of reclamaties kunt u contact opnemen met uw vaste contactpersoon. U vindt zijn of haar gegevens rechts bovenaan op de factuur.
U kunt ook contact opnemen met onze afdeling Debiteuren. Telefoon 0172 44 67 89 of per e-mail: afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl
Ik wil mijn facturen niet (meer) digitaal ontvangen. Hoe kan ik dit doorgeven?
Indien u al gebruik maakt van digitale facturen, maar terug wilt naar facturen per post, neemt u contact op met onze afdeling Debiteuren. Vermeld daarbij uw klantnummer en het e-mail adres waarop u de digitale facturen ontvangt. Telefoon 0172 44 67 89 of per e-mail: afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl
Indien u nog geen gebruik maakt van digitale facturen, hoeft u niets te doen. Wanneer u zich niet voor digitale facturen aanmeldt, blijft u automatisch uw facturen per post ontvangen.
Ik heb mij via de website afgemeld voor digitale facturen, maar ontvang deze nog steeds. Hoe kan ik mij afmelden?
U kunt zich via de website alleen afmelden voor onze e-mail nieuwsbrief.
Afmelden voor digitale facturen via de website is op dit moment helaas niet mogelijk. Neemt u alstublieft contact op met onze afdeling Debiteuren. Vermeld daarbij uw klantnummer en het e-mail adres waarop u de digitale facturen ontvangt. Telefoon 0172 44 67 89 of per e-mail: afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl
Ik heb speciale betalingsafspraken met Jungheinrich. Blijven deze afspraken geldig als ik overstap op digitale facturen?
Digitale facturatie heeft uitsluitend betrekking op de verzendwijze van onze facturen. Uw afspraken en overeenkomsten worden niet beïnvloed en blijven onveranderd van toepassing.
Verandert mijn betalingstermijn indien ik overstap op digitale facturen van Jungheinrich?
Uw betalingstermijn bij onze digitale facturen blijft onveranderd. Digitale facturatie heeft uitsluitend betrekking op de verzendwijze van onze facturen.
Kan ik digitale facturen van Jungheinrich ook naar meerdere e-mail adressen laten sturen?
Het is niet mogelijk om digitale facturen van Jungheinrich op meerdere e-mail adressen te ontvangen. Wij adviseren u in dit geval een ‘verzamel e-mailadres’ aan te maken, van waaruit u de facturen al dan niet automatisch verder kunt verspreiden binnen uw organisatie.
Ik wil niet alle facturen van Jungheinrich digitaal ontvangen. Kan ik kiezen welke facturen ik wel en niet digitaal ontvang?
Het is helaas niet mogelijk om specifieke facturen op een andere wijze aan u te verzenden. Indien u zich aanmeldt voor digitale facturen ontvangt u automatisch alle facturen op het door u aangegeven e-mail adres. Wanneer u niet alle facturen digitaal wenst te ontvangen, adviseren wij u te kiezen voor facturen per post.
Ik ontvang betalingsherinneringen van Jungheinrich per post. Kan ik deze ook digitaal ontvangen?
Betalingsherinneringen worden in principe per post aan u toegezonden. Indien u deze ook digitaal wilt ontvangen, neemt u simpelweg contact op met onze afdeling Debiteuren. Vermeld daarbij uw klantnummer en het e-mail adres waarop u de betalingsherinneringen wenst te ontvangen. Telefoon 0172 44 67 89 of per e-mail: afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl
Vanaf welk e-mail adres worden de digitale facturen van Jungheinrich verstuurd?
Alle facturen worden verstuurd vanaf eInvoicing@jungheinrich.com. Mogelijk dient u dit adres als 'veilige afzender' toe te voegen aan uw spamfilter, om te voorkomen dat facturen onverhoopt worden tegengehouden.
Kan ik terug naar facturen per post indien digitale facturen mij niet bevalt?
Indien digitale facturen u niet bevalt, kunt u te allen tijde terug naar facturen per post. Neemt u simpelweg contact op met onze afdeling Debiteuren. Vermeld daarbij uw klantnummer en het e-mail adres waarop u de digitale facturen ontvangt. Telefoon 0172 44 67 89 of per e-mail: afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl
Ik ontvang meerdere digitale facturen tegelijk in mijn e-mail box. Is het mogelijk om deze te bundelen in één e-mail bericht?
Het bundelen van facturen in één e-mail bericht is helaas op dit moment niet mogelijk. U ontvangt dan ook per factuur een aparte e-mail.
Mijn administratieve afdeling is gevestigd in de het buitenland. Kan ik ook van digitale facturen gebruikmaken?
Het maakt niet uit in welk land uw bedrijf (of uw administratieve afdeling) gevestigd is. U kunt te allen tijde gebruik maken van digitale facturen van Jungheinrich Nederland.
Ik ontvang ook facturen van Jungheinrich vestigingen in het buitenland. Kan ik deze ook digitaal ontvangen?
Digitale facturen worden de komende jaren stapsgewijs in diverse Jungheinrich vestigingen geïntroduceerd. Of u de factuur van een buitenlandse Jungheinrich vestiging digitaal kunt ontvangen, hangt af van de specifieke situatie in die vestiging. Informeert u bij uw contactpersoon naar de mogelijkheden.
Mijn digitale factuur is niet correct. Waar kan ik deze reclameren?
Voor vragen over uw factuur of reclamaties kunt u contact opnemen met uw vaste contactpersoon. U vindt zijn of haar gegevens rechts bovenaan op de factuur.
U kunt ook contact opnemen met onze afdeling Debiteuren. Telefoon 0172 44 67 89 of per e-mail: afd-debiteuren(at)jungheinrich.nl
Klik op onderstaande link om uw e-mail adres aan ons door te geven.
Nieuwsbrief
Nu aanmelden