Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Producten
Producten
Producten
Producten
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Over ons
Referenties
Referenties
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Kennisbank
Kennisbank
Kennisbank
Wet- & Regelgeving
Kennisbank
Kennisbank
Veiligheid
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Met het introduceren van de eerste trucks uit de EJCi-familie, zet Jungheinrich de volgende stap met zijn lithium-ion trucks. Deze meeloop stapelaars met wielarmheffing zijn de eerste met geïntegreerde lithium-ion accu.
De nieuwe EJC 110zi en 112zi (met wielarmheffing) zijn uitsluitend verkrijgbaar met Li-ion technologie en verschillende modulaire inbouwladers. Door deze geïntegreerde laadtechniek kunnen de stapelaars sneller en eenvoudiger op ieder gewenst moment aan een 230V stopcontact worden opgeladen.
Dankzij de hoge energiedichtheid en het centraal te stellen van de lithium-ion accu in het ontwerp, zijn de trucks compacter, wendbaarder en beter te manoeuvreren dan de conventionele EJC-stapelaar. Zo is de L2-maat verkort en de dissel hoger op de trucks gepositioneerd, waardoor de stapelaars ook in zeer smalle ruimtes inzetbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan de inzet in winkels en supermarkten. Het vervallen van de accutrog zorgt er bovendien voor dat de bediener maximaal zicht houdt op de vorken en verbeterd zicht heeft rondom de truck. Dit komt de algehele veiligheid ten goede.
Door de krachtige hydrauliek en betere verdeling van het gewicht in combinatie met de nieuwe mast, hebben de EJC 110zi en 112zi een hoger restdraagvermogen. Als gevolg kunnen zwaardere lasten op hogere niveaus worden ingeslagen. Bovendien zorgt het nieuwe dempingssysteem voor een soepele mastovergang en hogere hef- en daalsnelheden.
Later verwacht Jungheinrich de versies zonder wielarmheffing, met monomast en met breedspoor te introduceren.
Nieuwsbrief
Nu aanmelden